Su ostukorv on hetkel tühi!
Aino Bachi loomingu üheks kõrgajaks peetakse 1930ndate lõpuaastaid. Sellesse perioodi jääb ka 1937. aastal koos abikaasa Karl Liimandiga ette võetud õpireis Pariisi, kus Tartus õpitu prantsuspärane suunitlus sai veelgi tugevama kinnituse ja vormis kogu tema edasist loomingut. 1930ndate lõpu kõrval nimetatakse tema teiseks hiilgeajaks 1950ndate teist poolt. Mitmes lehes tuli nüüd välja Bachi oskus edasi anda õrnust ning pehmust. Selle perioodi üks tuntumaid töid oli akvatinta- ja kuivnõeltehnikas “Akt”, mille maaliline mõju oli võrreldav meistri 1930. aastate akvatintadega. Sõjajärgses karmis vaimses õhkkonnas oli Bach esimesi kunstnikke, kes selle igihalja teema poole taas julges pöörduda. Töölisnaiste, magava lapse ja paljude illustratsioonide kõrval valmis 1958 krestomaatiline akvatinta, selgvaates “Akt”. Boris Bernstein käsitles Aino Bachi loomingut “poeetilise utoopia” võtmes. Just aktijoonistamisele, kunstniku ja modelli suhtele ehitas Mark Soosaar 1978 üles oma portreefilmi Aino Bachist.
“Naine rõdul vestlemas“ on kaunis näide kunstniku loomingust, mis võiks olla suurepärane täiendus teie seinale või kunstikogusse. Kasutage võimalust soetada see inimeste elu kujutav monotüüpia tehnikas teostatud kunstiteos ning investeerige kvaliteetsesse Eesti kunsti.
Graafilise teose “Naine rõdul vestlemas“ omanikuna muudate oma kodu või kontori seinad kunstiga elavaks ning naudite ajatut ilu veel aastakümneid.
“Naine rõdul vestlemas“
Signeerimata, raamitud. Kaasas autentsussertifikaat. Väga omanäoline ja meeleolukas teos Aino Bachi varasemast loomeperioodist. Aino Bachi loomingu teemaks oli naine, tema igapäevane elu ja sõpruskond. Olustikužanr oli 1930 aastate Pallases üpris olulisel kohal, kajastudes teatud määral ka Bachi loomingus. Paeluv on antud monotüüpia nüansirikas soe koloriit ja monotüüpia kohta detailne olustikustseen.
Tehnika: Monotüüpia
Mõõtmed: 40×31 cm
Laos

Jaan Heinsoo
Kuraator
+372 5012424
info@artner.ee
Aino Bachi loomingu üheks kõrgajaks peetakse 1930ndate lõpuaastaid. Sellesse perioodi jääb ka 1937. aastal koos abikaasa Karl Liimandiga ette võetud õpireis Pariisi, kus Tartus õpitu prantsuspärane suunitlus sai veelgi tugevama kinnituse ja vormis kogu tema edasist loomingut. 1930ndate lõpu kõrval nimetatakse tema teiseks hiilgeajaks 1950ndate teist poolt. Mitmes lehes tuli nüüd välja Bachi oskus edasi anda õrnust ning pehmust. Selle perioodi üks tuntumaid töid oli akvatinta- ja kuivnõeltehnikas “Akt”, mille maaliline mõju oli võrreldav meistri 1930. aastate akvatintadega. Sõjajärgses karmis vaimses õhkkonnas oli Bach esimesi kunstnikke, kes selle igihalja teema poole taas julges pöörduda. Töölisnaiste, magava lapse ja paljude illustratsioonide kõrval valmis 1958 krestomaatiline akvatinta, selgvaates “Akt”. Boris Bernstein käsitles Aino Bachi loomingut “poeetilise utoopia” võtmes. Just aktijoonistamisele, kunstniku ja modelli suhtele ehitas Mark Soosaar 1978 üles oma portreefilmi Aino Bachist.
“Naine rõdul vestlemas“ on kaunis näide kunstniku loomingust, mis võiks olla suurepärane täiendus teie seinale või kunstikogusse. Kasutage võimalust soetada see inimeste elu kujutav monotüüpia tehnikas teostatud kunstiteos ning investeerige kvaliteetsesse Eesti kunsti.
Graafilise teose “Naine rõdul vestlemas“ omanikuna muudate oma kodu või kontori seinad kunstiga elavaks ning naudite ajatut ilu veel aastakümneid.